Tuesday, September 9, 2014

Mojo第一個無得賞月既中秋節 (Sept 8, 2014)


祝大家中秋節快樂, 人月兩團圓!

個豬仔餅媽媽特登買比我架, 不過月餅就無我份啦!
月餅無我份, 咁我唯有食住燈籠先啦!

一年容易又中秋! 今年中秋節多左Mojo一齊慶祝, 媽媽除左買左由香港運黎既奇華月餅外, 仲買左個豬仔餅比Mojo, 加上姑姐又買左個燈籠比Mojo, 都叫做準備好一切啦!

加州好耐都無落雨啦, 仲制水添, 估唔到今朝終於都落左一陣雨. 由於成日都陰天, 爸爸話月光比雲遮住左, 所以我地無得去後園賞月啦!

同爺爺、嫲嫲一齊做節, 跟住玩燈籠!

Mojo好叻, 自己攞燈籠玩!

鬼鬼祟祟偷蕃薯
無你份, 吹咩!

香港造架, 個鹹蛋黃好似比呢邊做既奇華油!


循例都要影吓全家福, 但自拍影得好辛苦架!

媽媽趁Mojo瞓左, 同爸爸去前園賞左十秒鐘月光咁大把!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 你地個邊有月亮? 我地中秋個日天陰直頭見吾到呀..
    momo好得意呀! 下年就會同你搶食,嘻嘻

    ReplyDelete