Monday, October 26, 2015

大得太快啦!(October 25, 2015)

踏入17個月既Mojo, 開始聽得明媽媽鬧佢。當琴日佢同婆婆SKYPE時,比婆婆話佢食野時將隻手指放入鼻,媽媽見到就用強硬既語氣話佢,Mojo會好委屈咁含住泡眼淚,咁都好即係佢知道自己錯。今日去CHURCH,爸爸要做替工彈琴,Mojo想爸爸陪住,於是我同佢一齊去睇爸爸,我叫左佢唔好用腳踩爸爸放響地下既水樽,但佢話唔聽,要挑戰我,於是就比媽媽捉左入BB房,就算佢大喊,同媽媽覺得好尷尬都無用,媽媽係唔可以就範,如果唔係就越黎越難教。最後,媽媽帶左佢出聖堂外面行下,佢真係好開心,當我見到佢想落樓梯又或離開聖堂範圍,Mojo聽到我SAY NO都肯聽我指示,唔再踏出一步挑戰媽媽既說話。咁即係話媽媽既管教係有效。記得有個朋友話佢父母既管教方式係好似放風箏咁,要收放自如。我好認同,亦相信小朋友在大人規限既範圍入面可以自由活動,但亦要畫清界綫,比佢地知道咩係可以做,咩係唔可以做,而且真係要由細個開始教,越遲教越難教。當Mojo在聖堂外玩時,我一直同佢講嫲嫲黎到時,我地就要入去 BB房望彌撒,佢只可以響入面望住爸爸。我唔知Mojo聽唔聽得明,但當彌撒差唔多開始時,雖然嫲嫲未黎到,但Mojo都自己行樓梯入聖堂。

今日下晝我食cereal時,比Mojo食左兩粒Reese Puffs, 之後佢開始咳,我以為佢喉嚨有d cereal 碎,所以想咳出黎,比佢飲水,飲奶同食雪糕都無用,最後Mojo咳咳下嘔都一地都係之前食左既長通粉。其實嘔完舒服左仲好,但後來媽媽聽到Mojo抖氣時有d wheezing sound, 好驚佢氣管收縮,咁就可大可小。最後決定觀察下,聽日再帶佢睇醫生。


去食晚飯既車程上,Mojo瞓著左,見佢無左wheezing sound, 個心都定d, 不過都要摸下佢肚仔,肯定佢係呼吸緊。


好開心有個錫自己同Mojo既老公,佢會照顧Mojo食飯,又會比我食野先,真係好難得!

爸爸話Mojo有三個胃,分別係食正餐,食星星餅同食生果。佢仲形容Mojo食星星餅食到好似啪藥咁😅


夜晚去新開既85C排隊買麵包,Mojo幫手拎上車😆


1 comment: