Wednesday, July 23, 2014

慶祝雙滿月 (June 16, 2014)

Mojo兩個月啦, yeah yeah yeah!!!

由於今媽唔舒服, 所以呢兩個禮拜佢無過黎幫手, 所以我係絶對變成左ftm. 上個禮拜仲煮埋飯添, 不過家務就仍然無做既!



今日係Mojo兩個月, 亦都係我第一次自己一個開車帶佢去街. 首先去左Toysrus, 因為Katy話o個度有clearance, 咁我想買份禮物比Mojo. 不過, 都睇唔啱, 一來無乜野特價, 二來又唔啱兩個月既bb玩!




Mojo第一次去Toysrus!

之後, 就同Mojo去左買佢兩個月生日既蛋糕啦! 有一驚險事係原來我去完Toysrus後係無幫Mojo扣返好carseat既安全帶既, 但我係去緊間cake shop既途中先醒起, 又差唔多到啦, 所以都係小心開車去到目的地先! 呢件事之後, 我一定要好好提醒自己幫佢檢查清楚先可以開車!!!

夜晚約左Uncle Brian一齊慶祝Mojo既雙滿月, 順便多謝佢Baby Shower時幫我地影相.
咁啱又係Dine LA既時候, 今仔揀左響Disney Concert Hall既Patina黎響祝.





平時Mojo同我地出去食飯, 佢都會乖乖瞓覺, 瞓到唔知醒食野既, 但唔知佢係唔係知道自己係今晚既主角呢, 所以又唔肯瞓覺, 又好快肚餓.


1st Appetizer: Chips and Dip, Tomato Salad
Chips 係由三文魚皮整成好薄, 但個dip就酸左D又唔夠牛油果味!

 2nd Appetizer: Shellfish Linguini, White Corn Agnolotti, Santa Barbara Spot Prawns
White Corn Agnolotti 好似ravioli, 味道好特別, 但個portion實在太細, 我地笑左好耐! 蝦好彈牙, 比平時食既蝦鮮甜, 值得推介!

Main Course: Wild Sea Bass, Calamari A La Plancha, Veal Tongue A La Pobre, Braised Pork Belly
反而main course真係麻麻 ,sea bass唔夠滑, 牛脷太乾, pork belly鹹到爆!
Dessert: Strawberries and Cream, Candy Bar
甜品其實無咩特別, 反而一開始送既凍湯, 真係唔錯, 但又係太細分!

由於搞到成十一點幾先返到屋企, 連本來買左同Mojo慶祝既蛋糕都無攞到出黎食, 唯有聽晚再繼續自家慶祝啦!







2 comments:

  1. momo好醜樣豬呀!!
    係呀,我都試過吾記得整seat belt....好彩無事! happy 2 months old momo

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我而家最驚自己唔記得帶佢落車!

      Delete