Monday, June 23, 2014

Prenatal Visit on Expected Due Date: May 13, 2014

今日已經係預產期啦, 但Mojo完全無出黎既動靜. 自從37週檢查時發現開左一度, 醫生又話Mojo已經落左盤. 到38週時開左兩度, 搞到我地個個好緊張, 以為佢會早過預產期出世, 到39週時, 已開到3度, 連我阿媽都過埋黎, Mojo都係唔願意出黎.

由於已到預產期, 所以可以照埋最後一次照聲波, 睇下Mojo既size.
Dr. Yu預計Mojo當時既size係3.3-3.5kg, 7lb11oz. 佢話呢個係underestimated, 即係話Mojo可能會比預計中更重. 原來過左預產期後, Mojo係會以每日1 oz既速度增長.


Mojo size on EDD: Head 37 weeks, Waist 38 weeks, Legs 39 weeks
繼續做長腿BB
Standing Position已去到-1, 個頭已落到好低, dilated 3cm (just like last Friday)

其實我最驚就係Mojo太大, 我怕自己唔夠力push, 因為Dr. Yu一開始就要我控制體重, 仲警告我亞洲女性最多只係可以生到7 lb既BB, 一過左7 lb, 就會好難push. 佢有d病人push左三個鐘但都唔夠力生, 因為胎太大, 搞到最後都要開刀.

由於Mojo已正式逾期居留, 所以Dr. Yu就講解下呢邊催生既文化啦! 佢話美國呢邊係可以第到42 weeks先催生既, 佢話我而家胎水夠, 其實係可以等下. 雖然佢係講到好open, 都所有決定都up to us咁, 但都今仔再問Dr. Yu一次佢既建議係咩時, 佢好堅定咁答催生. 之後, 就叫我地相量一下, 再出去同護士約日子催生. 今仔同我都諗住約一個星期後, 因為我地覺得如果Mojo呢幾日會自己出黎咪唔駛催生囉! 妨且我EDD係星期二, 咁Dr. Yu又話最好唔好約weekend, 星期四Dr. Yu會同佢病人開刀, 星期三醫院又未必有位, 咁好順理成章約一星期後既520. 最主要其實我地唔想用藥迫Mojo出黎, 雖然Dr. Yu已話對胎兒無影響, 同埋又可以揀520 (我愛你)呢個咁有意思既日子.

當下晝護士打黎話已幫我book左醫院520催生, 我地以為一切都已安排好時, 下晝五點幾竟然接到Dr. Yu電話. 佢有d惡咁問我地做咩要等到一個星期後先催生, 仲話已經同我先生講得好清楚.佢仲話there is no benefit of waiting, 因為已過EDD, 個胎會越黎越大, 胎水會濁, 最後佢話唔好話我無警告過你到時會好難push, 就算push到, 下面都可能會爛晒!

聽完Dr. Yu咁講, 我就問左我個香港醫生朋友意見. 佢既答覆同Dr. Yu完全一樣!
My freind's reply:
Induce these two days would be a good choice since baby is mature enough and cervix is favorable. Though waiting till next week would usually be safe, there is no obvious benefit to wait.
同今仔商量左一晚後, 我地決定第二朝一早打返去clinic約星期五(5/16)催生啦!

Last In-N-Out meal before Mojo comes out!

4 comments:

  1. 我仔仔出世之前晚我都去咗食 In-N-Out!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來你識maymay, 咁吾駛我介紹啦,嘻嘻

      Delete
    2. Welcome, 地地! Do you live in LA too?

      Delete
  2. Venus, 地地係我新相識!

    ReplyDelete